Tvau pau äventyr

Alla inlägg den 23 februari 2015

Av M - 23 februari 2015 18:32

Hur svårt kan det vara att åka slalom!? Bara att vicka lite på rumpan. Får jag fart på min så går den av sig själv :) Jag måste ju vara gjord för att åka slalom. Skojar bara jag har åkt förr men det var några år sedan så är faktiskt lite nervös.

Att vakna upp dagen efter till en helt fantastisk, solig och dessutom vindstilla dag :D vad mer kan man begära? Ska jag gnälla på något så hade det kommit för mycket nysnö så det blev snabbt uppåkt. På after skin så var det faktiskt inte bara jag som tyckte det! Så det så!!! Men man kan tydligen inte få allt :/ Varför då egentligen :)

Lunchar på terrassen till en restaurang i backen som vi inte kommer ihåg vad den heter men gott och trevligt var det. Träffade nya trevliga människor + våra go'a reseledare Fredrik och Rebecca födda -91 och -93 som lätt kunde bota längtan efter våra egna ungdomar :)
Hahaha, ser ut som mamma Marianne försöker prata vett med någon av dem och de röda kinderna är inte vinet utan solen som gjorde sitt :D

Vi lider inte :D
Puss och kram från oss <3

Ovido - Quiz & Flashcards