Tvau pau äventyr

Alla inlägg den 20 september 2015

Av M - 20 september 2015 15:03

JAHAAAA!!! Det var därför barnen hade så bråttom iväg och mannen försöker också smita, det ska städas innan man lämnar cellen :P
Men se den gick jag inte på. Tog honom på bar gärning :)

Påväg hem hittar vi ut till en gammal klasskompis eller nej gammal är hon ju inte, hon är ju för fasiken lika ung som vi :D
Jätte mysigt, trevligt och välkomnande var det iallafall, så där försvann 3 1/2 timma på ett nafs.
Påväg hem frågar Leif mig vad som varit bäst i helgen. Som den lipsill jag är börjar jag såklart gråta och behöver säkert inte skriva ner svaret heller. Det är lika förutsägbart som att alla miss universum svarar att de vill ha fred på jorden eller att Dolly Parton ..... :) om någon iallafall undrar så blir mitt svar att tillsammans med de tre jag älskar mest på hela jorden få uppleva U2 konserten vi pratat om långt innan vi visste att de skulle till Sverige <3
En sådan här vecka skulle man ha varje vecka :D

Bjuder på ett litet självporträtt ;)
Over and out från två på äventyr <3

Ovido - Quiz & Flashcards