Tvau pau äventyr

Alla inlägg den 24 augusti 2016

Av M - 24 augusti 2016 02:33

Uppgraderad från ekonomi till business klass men bara jag. Jag bytte bort den för att få sitta med min man, det är kärlek det ?. Personalen undrade var jag skulle. VA!? Byter du bort business!? Japp! För att få sitta med min älskade make. Men jag vågade inte tala om att jag sett honom nästan varje dag sedan jag var sju år ? Vet inte om Leif blev lika glad när jag kom tillbaka. Han hade nog tänkt sig en lite skönare flygtur utan en fru som hänger sovande över honom hela resan och jag tänkte att vad ska jag göra där som knappast äter eller dricker och sover mest hela tiden. Nu gjorde jag en yngre man som reste ensam lycklig iallafall ?.

Ovan molnen skiner alltid solen.
Vi har landat i Chicago och allt har gått bra. Denna gången har vi även lämnat flygplatsen och kommer att göra stan :)

Man kan tro att vi får betalt för att göra reklam för SAS men nääää, tyckte bara det såg lite läckert ut med vingspetsen :)
Nattis från oss tvau pau nya äventyr <3

Ovido - Quiz & Flashcards