Tvau pau äventyr

Alla inlägg den 4 september 2016

Av M - 4 september 2016 06:34

Så detta inlägget blir kort ;)

Nej jag tänker dela med mig av en del iallafall :)

Hooverdammen passerade vi på väg hit. Ett mäktigt bygge och högt och svindlande. Intressant att läsa om men orkar inte skriva om det. Kul att stanna till och få se, för den nya vägen går ovanför så man kan inte se det speciellt bra från vägen längre.
DANGER, keep off wall! No shit Sherlock ;D

Las Vegas, en väldig kontrast från igår och Grand Canyon kan jag helt klart säga utan att ljuga ett enda ord faktiskt :) Först går vi bara runt och gapar och undrar var fasiken har vi hamnat!? Det första vi ser när vi kommer in på hotellet vid 16 tiden var en de körde ut i rullstol. Han var INTE handikappad han hade däckat :O

Men när mörkret sänker sig över staden är det ändå coolt. Jo man måste nog ändå gilla det på något sätt men två nätter räcker helt klart :)

Har kommit på att man kan försörja sig på allt möjligt. Och tror man inte att man passar som en liten Bunny som folk, ja eller karlar vill fota sig med så kan man ju välja en annan dräkt som man kanske känner att man passar bättre i :D

Den här baren gillade vi och det måste helt klart även gälla 11 ölen eller vinet eller what ever :D

När man går ut och in på olika hotell så förflyttar man sig i olika världar. Vårt hotell är i Venedig stil. Taket är målad som en himmel med små moln som ser ut de rör sig så det känns som man är ute fast lite kallare. Jo jag skrev rätt, ute är hysteriskt varmt. Ja jag vet vi är ju i Mojave öknen.
Fick tag på biljetter till musikalen Jersey Boys. Mycket trevligt, bra, rolig och ledsam. Det är nog inte lättare att bli eller vara kändis än att vara en vanlig liten människa.

Vi bor på 26:e våningen. Jag trodde vi var färdiga med höjder nu! Imorgon bär det av mot Los Angeles. Puhh! Då är vi ner på typ 0 m ö h :D
Nattis <3

Ovido - Quiz & Flashcards