Tvau pau äventyr

Alla inlägg den 5 september 2016

Av M - 5 september 2016 07:30

Jag kör ut från parkerings huset mitt i Las Vegas och då säger Leif: GPS:en dog! Vi hade kollat att vi skulle rakt ut från strippen mot Las Vegas skylten. Vi hittar dit :D JIPPIIII!

Den har fått värmeslag stackarn :( blir lite nervösa. Hur ska det gå utan GPS i LA!? Vi sätter den på kylning i luftutblåset och den får liv igen :D Så! Nu kör vi! Tillbaka till framtiden eller tillbaka från framtiden eller var vi nu är. Lite förvirrande när man kör mellan tidzonerna och kommer fram lite yngre än när man åkte men det blir tungt hem för då blir vi plötsligt 9 timmar äldre :O

Vi hittar till ett ställe väldigt nära nästa skylt tack vare vår kära dotter som gett oss en adress dit.

Var bara tvungen att göra en sådan töntig turist bild :D

Vi skulle kanske lyssnat på våra barn eller varför skulle vi det!? De lyssnar och gör ju inte det vi säger ;) men de hade rätt! LA downtown var inte mycket att ha. Skäms nästan att säga det men jag somnade på hop on hop off bussen men jag vaknade vid Beverly Hills och Rodeo Drive. Där Julia Roberts shoppar i Pretty woman :D

Hollywood walk of fame. Jag känner inte igen många av namnen. Hade nog inte känt igen någon kändis om jag snubblat över dem på gatan heller. Jo! Lassie hade jag känt igen :)

I Beverly Hills var vattenposterna silverfärgade istället för gula, bara så ni vet :P

Expediten på Victoria's Secret tyckte nog vi såg lite förvirrade ut och undrade om vi behövde hjälp. Vi har en lapp från vår dotter. Åhhh! Vad gulligt!
Kan hon säga som får provision ;)
Kram från två på äventyr <3

Ovido - Quiz & Flashcards